rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Sunday 10 April 2011

OMG ! 50th Follower ??

Alhamdullilah :)

stelah hmpir sebulan , blog aku sudah berjaya mencecah 50 follower .
mmang x cye gile la . haha !
bg aku , ini dah kira satu pencapaian yg agak bagus .
syukur-2 .

tpi , owg laen suma dlm msa smnggu . diorang dah leh dpt 50 follower .
aku pnye lak makan msa smpai sbulan ? pelik -.-'
mngkin sbb aku kurang promote or update blog aku nie kot ?
nvm la . lpas nie aku akan slalu update blog aku !
dan achieve 100 follower mcm owg laen jgak :D
(semangat membara !)

anyway ,
aku nk ucapkan ribuan trima kaseh kepada "Nur Farah Hanim"
kerana telah menjadi follower aku yg ke ...



aku knal die nie since sekolah rendah lgi dah .
tpi x sngka lak yg dia akan mnjdi the chosen one :P

so , sbagai tanda terima kaseh .
aku akan tolong promote kan blog die .

If korang bce nie , please g at blog die and ckap "Akmal sent me here" dan follow .
kerjasama anda amat dihargai :)

k arh .
thanx coz sudi bca short entry nie .
esk aku akan update kan lagi for "Top 50 songs Of The Week"
stay tune okay ?

Chow ~

No comments:

Post a Comment